Saturday, November 10, 2012

SMTSP's life story

Hot Chelle Rae - Honestly

HELLO YELLOW MELLOW FELLOW,
ok sekarang masa yang di tunggu tunggu since aku darjah satu. Which is........... jeng jeng jeng ! SCHOOL IS OVER :'( haaaa? kenapa smiley tu sad? Sebab tak suka lahh, school life dah habis. Nanti dah tak sekolah sampai mati. Puihhh, siapa kata hostel life is bad? Syok apa.. cuma orang yang takut dengan cabaran je akan cakap hostel life is bad sebab terkongkong, tak dapat online hari-hari, tak dapat keluar dengan kawan-kawan, tak dapat tengok tv, tak dapat buat itu dan ini.... kannn? Haha dah agak dah sebab itulah tanggapan aku waktu 1st month duduk hostel. Tapi my hostel life end up with an amazing adventure :) serious macam dalam cerita Journey To The Center Of Earth tu. Perghhh, siapa heroin? Nadiah Batrisyia laaaaaaaa. Hehe,

well, nak tahu satu rahsia? Haaa, hampa jangan nak habaq dekat cikgu fiza tau. Last year kan, akulah orang yang telah blackout kan bilik prep sebab malas nak prep punya pasal. Hahahahaha, kawan-kawan tercinta sila berterima kasih kepada saya :D Siapa kata budak awam tak boleh main suis? Elehh, kacang je laa. Hahaha, disebabkan aku lahh hampa semua setahun tak payah prep tahu! Hehe, thrill thanks untuk pembantu aku masa tu which is Yana Untukmu, Rafiqah Rafar dan Fafa Nilzaff :) Tahniah buat anda.

Maafkan kami ya cikgu, kami tahu kami jahat. Dan sebab kan itulah saya tak dapat buat SPM paper BM dengan baik. Saya tak yakin untuk A+ cikgu *ayat pasrahh*

whoaaaaa, speaking bout SPM nak tahu takkkk. Saya meniru paper sejarahhhh. Hehe tapi bukan tiru apa pun, masa soalan struktur number 4 tu mcm susah je. Then tiba tiba muncul lembaga berbentuk cikgu rohaizad di hadapan ku sewaktu spm dan beliau bersabda "wahaiii nadiaaaaaaaaaa, jika kau tidak tahu akan jawapannya maka jelinglah jawapan kawan sebelah nescaya terjawablah semua persoalan" *buat suara ala-ala jin dalam Ahmad Albab* lepastu apa lagi sepantas cahaya aku jeling jawapan orang sebelah dan NAHHHHH kau, nampak kot! Wahhhh rezeki :) hahaha terima kasih pak jad ! ILOVEYOU SO DAMN MUCH! 

okkk paper BI okey lahh, and and and math is quite FUN saya dapat menjawab dengan bahagia. Habis je "manusia tu" kutip kertas abid dan fighter pun pusing dann dann dann :-

fighter: woi pendek, bestkan soalan tadi?
Me: boleh laaaaa
adid: senang kot !
me, fighter : hang pandai! dahh diam sebelum kami bantai,

hahahaha dan dan abid diam seribu bahasa. Hehe, haritu kitorang (me, naim, boy and hanis) keluar pegi sunway woooo. Haha, then diorang pau aku gila babi ahhh. Makan pizza hut 4 orang sampai RM88 whoaaa mcm mkn 6-7 org kan ? well perut kitorg besaq besaq belaka KECUALI boy. Hahaha *aku rasa dia diet* lepastu ingatkan nak tgok movie . TIBA TIBA , jeng jeng jeng.......... aku terlupa pasal tiket bas -,-'' itu pun abah yang text tanyaaaa. Then aku dah cuak tahap gaban mcm orang gila. Haha, Naim pun dengan CONFIDENT nya cakap ''adaaaa". Sampai je dekat jeti terus pergi counter beli tiket alih alih ADA ! Cehhh wahh, Naim pun dengan bangganya ber-kening-kening dengan aku. Elehh, nak kata dia dah selamatkan keadaan lettew. Bajet-bajet mcm HERO laa konon. Hahaha Kalau takda, tido bawah jambatan laa aku. Then, teman Naim sampai dia naik bas *sebab bas aku lambat sikit dari dia, klu tak takde pasai laa nak tunggu hang. hahaha :p* Hahaha, sampai KL pukul 2 a.m abah amek dekat pudu. Bila turun je dari bas -,-'' kl ohh kl. Nampak sekumpulan budak budak muda lingkungan 14-15 tahun tengah lepak. Haihhh, tak fikir future langsung laa diorang ni. Tahu nak happy je, nanti kau dah besau tahu laa kau betapa sakitnya hidup dekat kl kalau takde ilmu. Cewahhh mcm pakar motivasi tak? Hihih,

just now Ee call ber-sayang-sayang pulak dengan aku. Puihhh *jantan tu mabuk kot malam malam buta mcm ni* hehe. Ehh dah malam buta rupanya, k laa nak tido ahh. BYE SAYANGG :*